ΦΡΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ 01

ΦΡΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΗΦΙΣΙΑ

ΦΡΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΛΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ Ο.Ε.

Στη Κηφισιά, στο κέντρο της πόλης υπάρχουν πολλα συνεργεία. Το συνεργείο Λαγογιάννης ξεκίνησε το 1965 από τον Λάμπρο Λαγογιάννη στην περιοχή της Καλογρέζας (Νέα Ιωνία) με την επισκευή και συντήρηση φρένων αυτοκινήτων και ημιφορτηγών. Εξελιχθήκαμε με το γενικό Service του αυτοκινήτου. Βέβαια παραμένουμε ειδικοί στα φρένα του αυτοκινήτου με ειδικά εργαλεία και εξειδικευμένο προσωπικό! (Διαγνωστικός έλεγχος και ηλεκτρονική ευθυγράμμιση). Επισκευάζουμε και συντηρούμε φρένα αυτοκινήτων και ημιφορτηγών στην Αθήνα, στην Αττική αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Για να δείτε πως ελέγχουμε τη λειτουργία των φρένων παρακαλούμε επιλέξτε ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΡΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

ΦΡΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΗΦΙΣΙΑ 0001 ΦΡΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ 02

Γιατί να μας προτιμήσετε;

ΦΡΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Χαμηλές Τιμές

Το συνεργείο Λαγογιάννης ξεκίνησε το 1965 από τον Λάμπρο Λαγογιάννη στην περιοχή της Καλογρέζας (Νέα Ιωνία) με την επισκευή και συντήρηση φρένων αυτοκινήτων και ημιφορτηγών.

Το 1974 μετακόμισε στο Νέο Ηράκλειο (Λεωφ. Ηρακλείου 354) μέχρι το 2009 και έκτοτε σε ιδιόκτητο κατάστημα μέχρι και σήμερα στην Νέα Ιωνία (Παλαιολόγου 4).

Από το 2004 μέχρι και σήμερα το συνεργείο το ανέλαβε ο γιος του Λάμπρου Λαγογιάννη, ο Γιάννης Λαγογιάννης.

Από τότε μέχρι σήμερα εξελιχθήκαμε με το γενικό Service του αυτοκινήτου. Βέβαια παραμένουμε ειδικοί στα φρένα του αυτοκινήτου με ειδικά εργαλεία και εξειδικευμένο προσωπικό! (Διαγνωστικός έλεγχος και ηλεκτρονική ευθυγράμμιση).

Το συνεργείο μας διατηρεί πλήρη παρακαταθήκη επώνυμων ανταλλακτικών στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Το συνεργείο μας βρίσκεται στη Νέα Ιωνία (Προβολή Χάρτη).

Εγγύηση ποιότητας!

ΦΡΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Χαμηλές Τιμές

Υπάρχουν ιμιτασιόν φρένα που είναι σαν τα γνήσια και μπορεί πιο βελτιωμένα π.χ. Kyb, Koni, Brembo, Valeo.

Υπάρχουν και φθηνά ιμιτασιόν φρένα που είναι δεύτερης και τρίτης ποιότητας και φυσικά είναι πολύ φτηνότερα.

 

 

Χαμηλές Τιμές / Προσφορές / Τρόποι πληρωμής

Έπιπλα Χαμηλές Τιμές

Ως εξειδικευμένοι στα φρένα του αυτοκινήτου, στο συνεργείο μας θα έχετε πλήρη ενημέρωση αν τα φρένα σας χρειάζονται συντήρηση, αν έχουν προβλήματα και αν θέλουν αλλαγή.

Το τακτικό service γίνεται κάθε 15.000 χλμ και αντικαθιστώνται μαζί με τα λάδια και όλα τα φίλτρα (λαδιού, αέρος, βενζίνης και καμπίνας). Επίσης, αλλάζουμε τα μπουζί εκτός από τα αυτοκίνητα που φέρουν ειδικά μπουζί που αλλάζονται κάθε 60.000 χλμ. Επιπλέον, ελέγχουμε γενικά το σύστημα των φρένων και αλλάζουμε ή ρυθμίζουμε ότι αυτό χρειάζεται. Γίνεται ειδικός διαγνωστικός έλεγχος στο ηλεκτρικό σύστημα, στο σύστημα διεύθυνσης/εξάτμισης /αμορτισέρ και γίνεται έλεγχος του κλιματιστικού (ή αντικατάσταση Freon). Τέλος, δοκιμάζουμε οι ίδιοι το αυτοκίνητο για την καλή λειτουργία του και σημειώνουμε στο δικό μας βιβλίο service όλους τους ελέγχους και παρατηρήσεις για το επόμενο service.

 

Σχετικά με την Κηφισιά...

Το όνομά της, Κηφισιά, που προέρχεται από τον Κηφισό ποταμό, είναι αρχαιότατο, ήταν μια από τις αρχαίες 12 πόλεις της Αττικής. Από την εποχή του Kλεισθένη αποτελούσε το δήμο της Ερεχθηίδας φυλής. Λαογραφικό λογοπαίγνιο της νεοελληνικής, που όμως δεν στέκει ιστορικά, θεωρεί πως το όνομα Κηφισιά προέρχεται από την έκφραση «εκεί φυσά» - «κεί φυσά» - «Κηφισά» - «Κηφισιά»! Το έμβλημα του δήμου κοσμεί η προτομή του Μενάνδρου του Κηφισέως, δραματοποιού της αρχαίας Αττικής που καταγόταν από την Κηφισιά. Βρίσκεται μόλις 3 χιλιόμετρα βόρεια του μητροπολιτικού κέντρου του Αμαρουσίου και 10 χιλιόμετρα νότια του Άγίου Στεφάνου. Συνορεύοντες με τη Κηφισιά δήμοι είναι προς Β Δήμος Νέας Ερυθραίας, προς Α Δήμος Πεντέλης, προς ΝΑ Δήμος Μελισσίων, προς Ν Δήμος Αμαρουσίου και Δήμος Πεύκης, προς ΝΔ Δήμος Λυκόβρυσης και Δήμος Μεταμόρφωσης και τέλος προς Δ Δήμος Αχαρνών. Ο κάτοικος της περιοχής αποκαλείται Κηφισιώτης - Κηφισιώτισσα και στον πληθυντικό Κηφισιώτες - Κηφισιώτισσες. Κατά την απογραφή του 2001, η Κηφισιά συγκεντρώνει 43.929 κατοίκους και εμφανίζει μια πυκνότητα δόμησης 1.694 κατοίκων ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο δόμησης. Λόγω των υψηλών τιμών των οικοπέδων και των περιορισμών στη δόμηση, η πληθυσμιακή εξέλιξη της πόλεως παρουσιάζει ήπιες αυξήσεις με ποσοστά της τάξεως του 22,87% και 10,84% ανά απογραφή. Στο Άλσος της Κηφισιάς πραγματοποιούνται κάθε χρόνο ανθοκομικές εκθέσεις με μαζική συμμετοχή κόσμου. Η Κηφισιά γνωρίζει από τον 20ο αιώνα απρόσκοπτη ανάπτυξη και αποτελεί το όνειρο των περισσοτέρων Αθηναίων ως οικιστικός προορισμός. Το τελευταίο διάστημα έχει επιβαρυνθεί πολύ από την εμπορική ανάπτυξη, όπως επίσης και από την επέκταση της οικιστικής ζώνης των Αθηνών πέραν των ορεινών όγκων που την καθιστούν πέρασμα με έντονο κυκλοφοριακό φόρτο. Η πόλη μέχρι και τα τέλη του 20ού αιώνα θεωρείτο προνομιούχος συγκοινωνιακά, καθώς εξυπηρετείτο από την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, την κομβική Λεωφόρο Κηφισίας αλλά και τον ομώνυμο τερματικό σταθμό του Ηλεκτρικού "Κηφισιά". Παρά ταύτα σήμερα, με τον οικιστικό κορεσμό της πρωτεύουσας, τα συγκοινωνιακά αυτά μέσα έχουν σε μεγάλο βαθμό απαξιωθεί, με αποτέλεσμα να ακινητοποιούνται πολλές φορές οι μετακινήσεις στην πόλη. Σε αυτά τα προβλήματα φιλοδοξούν να δώσουν λύση η υπογειοποίηση του σταθμού της πόλης και η επέκταση του ηλεκτρικού προς τα βόρεια, σε συνδυασμό με λοιπές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ενώ συγκοινωνιολόγοι συχνά προτείνουν την κατασκευή μιας περιφερειακής οδού Πεντέλης.

ΠΗΓΗ: Wikipedia - ΚΗΦΙΣΙΑ